Forum www.watahawilkow.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

KP Koszmarka

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.watahawilkow.fora.pl Strona Główna -> Sprawy organizacyjne. / Karty postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nightmare
Dorosły z Watahy Nocy



Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Wilczyca

PostWysłany: Pią 22:53, 13 Sty 2012    Temat postu: KP Koszmarka

    1. Imię:

    Twój prywatny koszmar ~ Nightmare

    2. Wiek:
    Dam się o wiek nie pyta, nieprawdaż ? ~ 3 lata.

    3. Rodzina:
    Rodzina ? Nawet jej nie pamięta. Cóż zdarza się. Można założyć, że prawdopodobnie miała jakieś tam nic nie warte rodzeństwo, ale co ją to obchodzi. Zostawiła przeszłość za sobą i nie zamierzała do niej wracać.

    4. Wygląd:
    Dosyć chuda i czarna niczym smoła wilczyca. Posiada bystre, intensywnie zielone ślepka, które patrzą na wszystko ze wzgardą. Ma także krótki, aczkolwiek puszysty ogon. Może nie wygląda na zbyt silną, jednak pozory często mylą. Spryt i zwinność to dwie najbardziej rozpoznawalne cechy Night. Czasem irytuje ją fakt, że jest nieco mniejsza od większości osobników swego gatunku. Zwykle całe futro wilczycy jest potarganie, jednakże osobiście waderze to nie przeszkadza.

    5. Charakter:
    Najlepiej określą ją dwa słowa. Szatańska manipulantka. Night nie ma w sobie nawet krzty dobroci lub współczucia. Jej serce otoczone jest grubą warstwą lodu, przez którą nic nie jest w stanie się przebić. Dąży do swoich celów 'po trupach'. Jeśli już raz obierze coś za swój cel to się nie poddaje. Gryzie, zabija, torturuje dopóki go nie osiągnie. Jednocześnie na co dzień jest świetną aktorką. Ukrywa wszystko pod maską złudnej uprzejmości. Raz może z kimś milutko rozmawiać, a gdy się odwróci rozszarpać bez wahania gardło. Piekielnie inteligentna. Czasem ma problemy z porywczością i agresją, co ma bezpośredni związek z amnezją. Jeśli chodzi o stosunki z wilkami z watahy to stara się być uprzejma i lojalna. Krzywdę pamięta długo, naprawdę długo. Uwielbia wodę oraz świetnie pływa. Nie cierpi szczeniaków, bo są takie małe, wredne i wkurzające. Najdziwniejsze jest to, że panicznie boi się przeszłości. Ma to zapewne jakieś korzenie na podłożu psychologicznym, jednakowoż biedny jest ten, kto uważa Night za wariatkę. Ona wbrew pozorom ma wszystko pod kontrolą i wie co robi. I zemści się za zniewagę...

    6. Historia postaci:


    Bo każdy ma za sobą jakąś przeszłość.
    Oh, doprawdy ?


    Czarna wilczyca powoli uniosła głowę i zmrużyła swe bystre ślepia, w których malował się ból oraz dezorientacja.
    Ta pustka w umyśle.
    Gdzie się znajdowała ?
    Nicość.
    Z trudem rozejrzała się wokoło.
    Zapach ciepłej posoki wypełniającej nozdrza.
    Ból, oślepiający ból.
    Grunt pod łapami zaczął znikać.
    Spadała ?
    Upragniona śmierci, nadchodzę.
    Tysiące małych sztyletów rozcinających skórę.
    Ciemność.
    Dziki, niemal oszalały warkot.
    Początek i koniec.


    ...

    Amnezja. Dokuczliwa pustka w umyśle, niemal doprowadzająca do szału. Wspomnienia zlewające się w jedną, barwną plamę. Poczucie, że straciłaś coś ważnego. Pulsujące kołatanie w głowie. I gniew. Niewyobrażalny gniew. Chęć rozdarcia wszystkiego na kawałki. Jednakowoż Night nie myślała o próbach samobójczych, albo o samookaleczeniu. Po prostu chciała się wyżyć. Mniejsza z tym, że nawet nie wiedziała gdzie się znajduje i co tu do cholery robi. Musiała wydostać się z pułapki swojego umysłu, ominąć blokady, uwolnić wspomnienia. Łatwiej powiedzieć, trudniej zrobić. Wadera nie zauważyła nawet, że się zatrzymała, a jej łapy ugrzęzły w błocie. Cichy charkot wydobył się z wnętrza gardła samicy. Jednym zgrabnym susem wyskoczyła z bagna i stanęła na pewnym gruncie. Otrząsnęła futro ze srebrzystych kropelek wody, po czym usiadła na mokrej trawie i przechyliła głowę niczym ciekawskie szczenię. Podsumowując, kilka godzin temu obudziła się w jakiejś dziczy z kompletnym zanikiem pamięci i chęcią mordu. Nie wiedziała skąd tu przybyła i dlaczego straciła wszystkie wspomnienia. Z czeluści mrocznego umysłu udało się wilczycy wydobyć tylko przeraźliwy dźwięk wycia, okraszonego bólem i złością. Bum. Urwany film. Znowu.

    ...

    Następnego dnia Night postanowiła wziąć się w garść i dołączyć do miejscowego stada. Jednak złudne są nadzieje tego, który myśli, że stała się milsza. Wręcz przeciwnie. Dopiero teraz miała ukazać się prawdziwa, koszmarna twarz wadery...

    7. Cieczka: Pomiędzy 3-6 dniem każdego miesiąca.


Ostatnio zmieniony przez Nightmare dnia Sob 12:33, 14 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.watahawilkow.fora.pl Strona Główna -> Sprawy organizacyjne. / Karty postaci Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin